Nog steeds wordt bel-me-niet en recht-van-verzet niet door iedereen aangeboden

Johan

Op 12 januari was ik (Ron) onderweg naar een klant toen mijn mobiel ging. Nummer onbekend. Ik neem op en word vriendelijk begroet “Hallo met Marieke van het Dagblad van het Noorden, komt het gelegen dat ik u bel?”. Ik ben toch nog wel even onderweg dus ik antwoord “Ja hoor”. Marieke vervolgt “Ja, mooi, ik mag u een mooie aanbieding doen, twee weken het DvhN als u daarna een abonnement neemt voor tenminste 13 weken. Wat vindt u daarvan?”

 

“Nee, dank u, ik kom niet aan de krant toe” antwoord ik. Marieke houdt vol “Een weekend editie dan?”. Nee hoor, die hoef ik ook niet. Ze heeft begrepen dat hier niets te verkopen is en beëindigt het gesprek met “Oké, dan laten we het hierbij, een prettige reis verder.” en de verbinding wordt verbroken.

 

He, waarom kreeg ik geen bel-me-niet en recht-van-verzet introductie en werd ik niet naar een IVR doorgezet! Ik ben nog niet zo lang geleden verhuisd en heb toen enige tijd gratis de krant ontvangen. Als dit als klant relatie geldt dan zou ik gebruik van mijn recht-van-verzet moeten kunnen maken. En het bel-me-niet zou in ieder geval moeten worden aangeboden.

 

Kennelijk zijn er nog steeds bedrijven/call centers die niet weten wat hun verplichtingen zijn ten aanzien van bel-me-niet en recht-van-verzet.

More great articles

Waarom B2B Telemarketing werkt 1/3

Een goede reden waarom Telemarketing nog steeds een nuttige methode is om in contact te komen met prospects is de…

Read Story

Importeren van Excel belbestanden

CallPro biedt de mogelijkheid om Excel belbestanden te importeren via een ODBC driver koppeling. Zoals we eerder hebben laten zien…

Read Story

Monitoring beltijd verdeling

Met CallPro heeft u inzicht in de tijd die uw agenten wachten, met klanten spreken of met nawerk bezig zijn.…

Read Story
Arrow-up