Is de rol van telefonie leidend?

calway

In een recent interview met Telecommerce magazine gaf Johan Bennink van Calway zijn reactie op deze vraag.

Zijn antwoord: "Verre van. Het punt is dat telefonieoplossingen vaak niet specifiek geschikt zijn voor een contactcenter. Telefooncentrales zijn weliswaar modulair opgezet zodat extra functionaliteit kan worden aangeschaft, maar het probleem zit hem in de koppelingen met de contactcentersoftware. Zo kan bijvoorbeeld gespreksopname worden toegevoegd aan de telefooncentrale, maar koppeling met de belresultaten uit de contactcentersoftware blijkt dan weer niet mogelijk. Een gemiste kans. De mogelijkheid om uit te breiden is goed, maar voor automatisering is integratie nog belangrijker. Ook met de komst van het Bel-Me-Niet register bleken veel telefooncentrales niet te voldoen op dit vlak. Een IVR opzetten vormde geen probleem, maar de registraties koppelen aan de contactcentersoftware wel! Om die reden raden we beslissers aan om, als dat mogelijk is, voor een totale softwareoplossing, inclusief telefonie te kiezen."

More great articles

Gesegmenteerde campagnes (regio bellen)

Segmentatie op basis van regio of accountmanager. Bij veel campagnes worden de leads verdeeld in regio's, of direct aan accountmanagers…

Read Story

Best een leuk apparaat van Plantronics

Plantronics heeft een interessant SIP toestel op de markt gebracht. Met de IP40 wordt een IP hardphone geleverd met een…

Read Story

Real-time contractwaarde berekening in het belscript

We hebben een "recept" gemaakt waarmee je in minder dan 10 minuten een real-time contractwaarde berekening kunt toevoegen aan het belscript.…

Read Story
Arrow-up