ICT dienstverleners moeten in tijden van crisis creatiever worden

Johan

Koud bellen werkt ook in ICT

Koude acquisitie. Dat is gewoon een onbekende prospect bellen en proberen ‘een voet tussen de deur’ te krijgen. Bij veel bedrijven is dat het antwoord op de krimpende economie. Niet alleen voor het aan de man brengen van spullen of eenvoudige diensten, maar ook voor het verkopen van complexe zaken als IT-projecten of -diensten zou hte werken. “Als je het goed aanpakt althans”, zegt koude-acquisitiegoeroe Victor Bonke.

Bron: Automatiseringsgids (16-01-2009)

More great articles

CallPro biedt MailChimp mailinglijst integratie

Naar aanleiding van een vraag van gebruikers over het inrichten van een MailChimp nieuwsbrief aanmeldingen die vanuit het belscript tijdens…

Read Story

TCD2009 stand van Calway druk bezocht

Ook dit jaar was Calway weer aanwezig op de Telecommercedagen in de Jaarbeurs Utrecht. Ondanks de tegenvallende bezoekersaantallen dit jaar…

Read Story

Calway biedt call centers SIP zonder starttarief voor gesprekken

Kabelaar Caiway, niet te verwarren met ons (Calway) is op dit moment in het nieuws dat ze de tarieven op…

Read Story
Arrow-up