Reistijdcontrole voor bezoekafspraken

Johan

Klaagt uw buitendienst ook wel eens dat afspraken ver uit elkaar liggen. Met de nieuwe reistijdcontrole voor bezoekafspraken van CallPro kunt u voorkomen dat uw adviseurs langer in de auto zitten dan ze bij uw klanten om de tafel zitten. Elke afspraak wordt gecontroleerd op reistijd met de voorgaande en navolgende afspraak. Een maximale reistijd voorkomt afspraken die te ver uit elkaar liggen. Door de reistijd te beperken kunt u ervoor zorgen dat uw buitendienst meer afspraken per dag heeft.

More great articles

Achievements in het call center

Om competitie in het call center op gang te brengen en de motivatie hoog te houden worden de doelstellingen meetbaar…

Read Story

Kamer en kabinet eens over verplicht ‘bel-me-niet-register’

DEN HAAG - Staatssecretaris Frank Heemskerk (Economische Zaken) en de Tweede Kamer zijn het donderdag eens geworden over het aanpakken…

Read Story

Leaderboards in het call center

Bijna elk call center werkt met een scorebord waar per medewerker, of per team scores worden bijgehouden. Afhankelijk van de…

Read Story
Arrow-up