Reistijdcontrole voor bezoekafspraken

Johan

Klaagt uw buitendienst ook wel eens dat afspraken ver uit elkaar liggen. Met de nieuwe reistijdcontrole voor bezoekafspraken van CallPro kunt u voorkomen dat uw adviseurs langer in de auto zitten dan ze bij uw klanten om de tafel zitten. Elke afspraak wordt gecontroleerd op reistijd met de voorgaande en navolgende afspraak. Een maximale reistijd voorkomt afspraken die te ver uit elkaar liggen. Door de reistijd te beperken kunt u ervoor zorgen dat uw buitendienst meer afspraken per dag heeft.

More great articles

Het instellen van html document compatibiliteit

Met document compatibility wordt bepaald hoe Internet Explorer een web pagina afbeeld. De document mode van een web pagina wordt…

Read Story

Leaderboards in het call center

Bijna elk call center werkt met een scorebord waar per medewerker, of per team scores worden bijgehouden. Afhankelijk van de…

Read Story

Einde van support op Windows Server 2008 R2

Het volgende server product van Microsoft dat uit de support loopt is Windows Server 2008 en Windows Server 2008 R2.…

Read Story
Arrow-up