Reistijdcontrole voor bezoekafspraken

Johan

Klaagt uw buitendienst ook wel eens dat afspraken ver uit elkaar liggen. Met de nieuwe reistijdcontrole voor bezoekafspraken van CallPro kunt u voorkomen dat uw adviseurs langer in de auto zitten dan ze bij uw klanten om de tafel zitten. Elke afspraak wordt gecontroleerd op reistijd met de voorgaande en navolgende afspraak. Een maximale reistijd voorkomt afspraken die te ver uit elkaar liggen. Door de reistijd te beperken kunt u ervoor zorgen dat uw buitendienst meer afspraken per dag heeft.

More great articles

Zelf eenvoudig de antwoordservice aanpassen

De CallPro Antwoordservice maakt het eenvoudig om van de aangenomen gesprekken een belresultaat vast te leggen. Standaard wordt onderscheid gemaakt…

Read Story

Waarom B2B Telemarketing werkt 2/3

Bedrijven vinden het niet vreemd dat je ze belt om iets te verkopen; de meeste bedrijven krijgen minstens 1 verkoop…

Read Story

Dynamische signalering in het belscript voor te lange gesprekstijden

In deze post laten we zien hoe je de Agent dynamisch kunt signalering dat de besprekstijd te lang wordt. In…

Read Story
Arrow-up