3 April, 2024

Gesprekstranscriptie en AI

Met deze nieuwe optie van CallPro kunnen gespreksopnames worden omgezet in een transcriptie. De transcriptie kan worden gebruik bij het doorzoeken van de opnames om sneller bepaalde onderwerpen te vinden. Gesprekstranscripties zijn ook tijdsbesparend voor de supervisors bij het beoordelen van de Agents. Ook zijn de transcripties beschikbaar bij de fulfilment…

Read Story
11 April, 2023

Nieuwe CallPro installer (update)

Belangrijk: Om automatische updates te ontvangen naar 5.0.3 en later is het nodig om eenmalig handmatig de Scriptmodule en Resource Explorer opnieuw te installeren via installer.callpro.nl Door het verlopen van een certificaat en een technische beperking in Windows 10 is het noodzakelijk dat gebruikers eenmalig de scriptmodule de-installeren en de…

Read Story
2 December, 2022

Nieuwe CallPro installer

Per November 2022 maakt Callpro gebruik van een nieuwe installatie methode. Onze oude handmatige installatie methode heeft plaats gemaakt voor een systeem met automatische updates via Windows.  Op dit moment maken wij nog geen gebruik van de Windows Store, maar de manier van distributie biedt wel deze mogelijkheid. Voorlopig is…

Read Story
14 October, 2021

Nieuwe documentatie site

We hebben de verschillende bronnen van technische informatie van CallPro samengevoegd op de nieuwe locatie: docs.callpro.nl Hier vindt je diverse online handleidingen, technische informatie over installatie en gebruik en de release notes van nieuwe versies van modules. De release notes zijn ook via het Help menu in de Resource Explorer…

Read Story
5 July, 2021

Vastleggen optin in belopdrachten

Vanaf 1 Juli 2021 geldt voor het bellen naar consumenten een optin regeling. Dit betekent dat er alleen mag worden gebeld als er van te voren uitdrukkelijk toestemming is gegeven. Omdat de consument tijdens het gesprek naar deze optin kan vragen is het raadzaam om de afgegeven optin ook mee…

Read Story
26 September, 2019

Automatisch belopdrachten toevoegen via een webformulier

Op onze github account staat een nieuw uitgewerkt voorbeeld hoe je met een webformulier (wij gebruikten Microsoft Forms) en een oproep naar de CallPro integration API (wij gebruikten hiervoor Microsoft Flow) vanuit een webformulier nieuwe belopdrachten kunt toevoegen aan een bellijst. Uiteraard kan de trigger om de CallPro integration API…

Read Story
Arrow-up