ICT dienstverleners moeten in tijden van crisis creatiever worden

Johan

Koud bellen werkt ook in ICT

Koude acquisitie. Dat is gewoon een onbekende prospect bellen en proberen ‘een voet tussen de deur’ te krijgen. Bij veel bedrijven is dat het antwoord op de krimpende economie. Niet alleen voor het aan de man brengen van spullen of eenvoudige diensten, maar ook voor het verkopen van complexe zaken als IT-projecten of -diensten zou hte werken. “Als je het goed aanpakt althans”, zegt koude-acquisitiegoeroe Victor Bonke.

Bron: Automatiseringsgids (16-01-2009)

More great articles

Waarom B2B Telemarketing werkt 1/3

Een goede reden waarom Telemarketing nog steeds een nuttige methode is om in contact te komen met prospects is de…

Read Story

Nieuwe youtube video bel-me-niet functionaliteit

In deze video wordt uitgelegd hoe je met CallPro voor campagnes (bellijsten) die gebruik maken van bel-me-niet na 4 weken…

Read Story

CallPro Express

Voor startende call centers en interne afdelingen biedt Calway vanaf nu de Express licentie. CallPro Express wordt geleverd op een…

Read Story
Arrow-up