Belpogingen begrenzing op basis van conversie

Johan

CallPro registreert van elk gesprek een belpoging. Deze belpogingen hebben volgnummers, en op deze volgnummers zijn begrenzingen in te stellen. Met deze informatie is goed na te gaan wat het kost en welke conversie verloren gaat als een belpogingbegrenzing wordt ingesteld.
Het is belangrijk om naar een grote periode te kijken, minimaal 1 maand en dan de belpogingen af te beelden per belpoging volgnummer en dan per status. We geven het aantal, en de beltijd die hieraan is besteed weer.
Belhistorie - belpogingen conversie analyse

Stel op de 22e belpoging zien we de laatste conversie. Als we de vanaf de 20e belpoging niet meer verder zouden bellen dan zouden we in dit voorbeeld 1 score kwijt raken en 39 gesprekken en 26 minuten minder beltijd  besteden.

Nu wordt ook duidelijke waarom een grote rapportage periode moet worden  gekozen, en niet zoals in het voorbeeld 1 dag(!)

 

More great articles

Absolute belpogingbegrenzing

Met de aankomende release van CallPro v4.30 wordt een veel gevraagde optie voor de belpogingbegrenzing toegevoegd, een absolute belpoging begrenzing…

Read Story

Gesegmenteerde campagnes (regio bellen)

Segmentatie op basis van regio of accountmanager. Bij veel campagnes worden de leads verdeeld in regio's, of direct aan accountmanagers…

Read Story

Inklappen belopdrachtstatussen in autoscript

Voor CallPro v4.30 wordt een experimentele optie toegevoegd aan het autoscript om de lijst met belopdrachtstatussen visueel korter te maken.…

Read Story
Arrow-up