Conversie per beller

Johan

In CallPro kunnen op zeer eenvoudige wijze overzichten worden gemaakt van de belresultaten. Als voorbeeld “conversie per beller”.
Vanuit de CallPro Resource Explorer ga naar XSL Rapporten en kies “Belhistorie statistieken”. Begin een nieuwe sjabloon gebaseerd op de standaardinstellingen.

belhistorie - Standaard instellingen

Stel een periode in waarvoor het overzicht getoond moet worden.

belhistorie - periode

Stel de groepering in op Agent.

belhistorie - groepering

En maak dan kolommen de volgende kolommen aan.

belhistorie - Conversie per Beller kolommen

Draai het rapport met het volgende resultaat.

Per beller wordt het totale aantal gesprekken (live+non-Live) afgebeeld in de Bruto kolom.

Optioneel is een kolom Calls toegevoegd ter controle. Als er belresultaten zijn gebruikt die niet correct zijn geconfigureerd dan zijn de beide kolommen Calls en Bruto verschillend!

De Live kolom geeft alleen de Live gesprekken weer. Live/Bruto zou de connect-rate% afbeelden. In Positief worden alle belresultaten geteld die binnen campagnes als positief resultaat tellen. Conversie% is dan Positief/Live.

De beluren kolom laat alle tijd zien die de bellers hebben besteed over alle campagnes. Positief/u toont de factor Postief / Beluren.

Dit overzicht is vanaf blanco in 2-3 minuten aangemaakt en kan als “sjabloon” worden bewaard zodat deze de volgende keer direct kan worden gestart.

More great articles

Een leuk nieuw concept, de KlantInteractieBeurs

Een nieuwe beurs trekt de aandacht. De KlantInteractieBeurs richt zich met een duidelijke, eigenzinnige,  formule op een breed publiek. De…

Read Story

IIS Server Side Includes revisited

In een eerdere post hebben we laten zien hoe je server-side-includes gedrag kunt toevoegen via een aanpassing in de applicationhost.config. (zie…

Read Story

Witte schermen probleem in het belscript

Een Application hang (witte schermen probleem) in de scriptmodule kan optreden in Windows 7 / Windows Server 2008 omgevingen wanneer…

Read Story
Arrow-up