Nuvema neemt Engage Leaderboard in gebruik

calway

Het contact center van Nuvema in Groningen bijt de spits af met de ingebruikname van het nieuwe Engage Leaderboard. Dit Leaderboard is onderdeel van de Engage module van CallPro voor Gamification in het contact center.

nuvema-engage-leaderboard-19-06-2013

Op het Leaderboard bij Nuvema wordt een score uitgedrukt in gemaakte Afspraken/uur afgebeeld in meerdere niveau’s. Per niveau kan een naam en icoon worden toegekend. De score bepaald de plaatsing op het Leaderboard. Ten tijde van de plaatsing waren er nog geen foto’s aan de CallPro gebruikers gekoppeld waardoor nu alleen lege tiles worden getoond. Bij Nuvema is een 60” LCD TV opgehangen met Raspberry Pi mini-computer voor de weergave.

nuvema-engage-leaderboard-2-19-06-2013

More great articles

CallPro Integratie API

Tijdens de zomer wordt hard gewerkt aan een API voor CallPro. Met deze API is CallPro eenvoudig te koppelen aan…

Read Story

CallPro 4.0 krijgt ondersteuning voor 14+netnummers

Sinds enige tijd is het mogelijk om gemeentes te bellen met een speciaal verkort nummer. Dit nummer begint met 14…

Read Story
Arrow-up