Facturatiemodule voor de antwoordservice module

calway

De nieuwe functionaliteiten van CallPro v4.1 krijgen steeds meer vorm. In de komende release van CallPro zal de inbound antwoordservice module worden uitgebreidt met een facturatie optie. Zo wordt het voor antwoordservices nog eenvoudiger om facturen te maken voor het vaste abonnement, de gesprekken en aanvullende diensten. De facturen kunnen rechtstreeks vanuit CallPro als pdf naar de opdrachtgever worden gestuurd per email.

Wilt u meer weten over deze facturatie mogelijkheid neem dan contact op met Ron Heller (050-7070721). Hij kan u vertellen hoe het facturatie proces van uw antwoordservice dienst kan worden geautomatiseerd.

More great articles

Opiniestuk: Wat te doen bij faillisement cloudleverancier?

In Automatiseringsgids 06 staan een aantal artikelen over cloud diensten. Ook in call center land is veel te doen over…

Read Story

Gebruik Office 365 outlook server rules voor het organiseren van inkomende emails

Met outlook server rules kan inkomende email direct in verschillende folders per klant worden verdeeld om zo een beter overzicht…

Read Story

Gamercards in het call center

Om de behaalde achievements zichtbaar te maken voor de agent gebruiken we de Gamercard. Elke agent ziet zijn/haar totaal aantal…

Read Story
Arrow-up