Google Analytics voor inbound gesprekken

calway

Om de bijdrage van inbound te meten afgezet tegen de andere kanelen die worden gebruikt in de marketing strategie hebben wij voor onze telefonie oplossing met Asterisk een eenvoudige koppeling gerealiseerd waarmee elk inbound gesprek op de Google Analytics account van het call center of de eind-klant kan worden weergegeven.

Op deze manier kan de inspanning van telefonie, web en email naast elkaar worden gezet vanuit een centrale interface. Voor een voorbeeld van de realtime weergave uit Google Analytics zie onderstaande youtube movie.

More great articles

ICT dienstverleners moeten in tijden van crisis creatiever worden

Koud bellen werkt ook in ICTKoude acquisitie. Dat is gewoon een onbekende prospect bellen en proberen 'een voet tussen de…

Read Story

SQL Server 2012 komt eraan

SQL Server “Denali” heeft RC status bereikt en gaat SQL Server 2012 heten. Naast de Standaard en Enterprise versie komt…

Read Story

Predictive dialer abandoned call compliance

Interessant stuk over predictive dialers van Patrick Jordens in het CCM jaarboek 2015. Met name de sectie over overschrijding van…

Read Story
Arrow-up