Reistijdcontrole voor bezoekafspraken

Johan

Klaagt uw buitendienst ook wel eens dat afspraken ver uit elkaar liggen. Met de nieuwe reistijdcontrole voor bezoekafspraken van CallPro kunt u voorkomen dat uw adviseurs langer in de auto zitten dan ze bij uw klanten om de tafel zitten. Elke afspraak wordt gecontroleerd op reistijd met de voorgaande en navolgende afspraak. Een maximale reistijd voorkomt afspraken die te ver uit elkaar liggen. Door de reistijd te beperken kunt u ervoor zorgen dat uw buitendienst meer afspraken per dag heeft.

More great articles

Nieuwe youtube video bel-me-niet functionaliteit

In deze video wordt uitgelegd hoe je met CallPro voor campagnes (bellijsten) die gebruik maken van bel-me-niet na 4 weken…

Read Story

Monitoring beltijd verdeling

Met CallPro heeft u inzicht in de tijd die uw agenten wachten, met klanten spreken of met nawerk bezig zijn.…

Read Story

Gamification in het call center

Als hardcore gamers zijn we al langer op zoek naar een mogelijkheid om Gamification aan CallPro toe te voegen. Met…

Read Story
Arrow-up