Wie zijn wij

Wie zijn wij

Wij leveren software oplossing die bedrijven en call centers in staat stellen om hun klanten en prospects efficienter te benaderen. Wat in 1995 begon als een studentenbedrijf is in bijna 20 jaar uitgegroeid tot een betrouwbare partner voor meer dan 50 inhouse en facilitaire call centers in Nederland.

Meer dan 1.000 Agents werken dagelijks met onze software en produceren samen zo’n 750.000 belpogingen per dag. Elk contact is belangrijk en wij besteden dan ook veel zorg aan de kwaliteit van onze oplossingen.

Onze mensen zijn continu betrokken bij de processen van onze klanten. Veranderingen in deze processen worden vertaald in nieuwe manieren om te werken met onze software. Ook nieuwe wetgeving beinvloed hoe onze gebruikers met onze oplossingen werken. Al deze veranderingen vertalen wij in nieuwe releases van onze producten waar onze klanten direct van profiteren.

Ons team

Wie zijn de mensen die zich dagelijks inzetten voor het verbeteren van uw bereik en conversie. Ons team bestaat uit een hechte groep professionals die zich elke dag inzetten voor onze klanten.

Johan Bennink

In 1995 richtte ik, samen met studievriend Ron Heller Calway op. We waren beide net afgestudeerd en zaten vol ideën over hoe het wel moest in de ICT. Met veel creativiteit en Groningse nuchterheid ontwikkelden we maatwerk oplossingen voor diverse grote namen zoals KPN en SpaarAdvies. De kennis die hiermee werd opgedaan kwam goed van pas toen in 1999 de call center oplossing CallPro op de markt werd gebracht. CallPro is al bijna 20 jaar een vertrouwde naam voor facilitaire en inhouse call centers in Nederland.

Johan Bennink
Johan Bennink Founder and CEO
Ron Heller

Na de studie Informatica heb ik met Johan Bennink Calway opgericht. Naast het mee ontwikkelen van onze oplossingen hou ik me vooral bezig met het beoordelen van nieuwe technologie en hun toepasbaarheid voor onze oplossingen.

Ron Heller
Ron Heller Founder and CTO
Jeroen Wiersma

Ik ben sinds 1996 werkzaam bij Calway en heb sindsdien met veel inzet en enthousiasme aan verschillende IT projecten voor callcenters en verzekeringsmaatschappijen gewerkt. In de beginjaren waren dat overwegend middelgrote tot grote Visual FoxPro applicaties. Tegenwoordig gebruiken we voor het implementeren en uitbreiden van het pakket CallPro steeds vaker de nieuwste technologische hulpmiddelen van Microsoft; Visual Studio en het .NET Framework. We zien het als een uitdaging om deze nieuwste software ontwikkeltools in te zetten om robuuste en gebruikersvriendelijke, toch geavanceerde en innovatieve oplossingen te realiseren voor onze klanten.

Jeroen Wiersma
Jeroen Wiersma Developer and Framework architect
Eugene Kraan

Binnen Calway richt ik mij voornamelijk op de internet projecten. Dit geldt zowel voor functionaliteit als de techniek en alles wat daarbij komt kijken. De meeste tijd gaat zitten in de internet uitbreiding op onze Call Center software. Deze Internet portal genaamd: CallPro Portal biedt vele functionaliteiten voor agendabeheer, realtime monitoring van de belvloer, rapportage mogelijkheden inclusief bewerkingsmogelijkheden en uitvoer naar excel en pdf en nog veel meer. Door de modulaire opzet van de items op de pagina’s kan iedere portal ingericht worden naar de wensen van onze klanten.

Eugene Kraan
Eugene Kraan Web development
Johannes Bos

Ik ben breed inzetbaar door mijn achtergrond en persoonlijke interesses. Computers samenstellen voor mijn vrienden en familie doe ik al jaren. Bij Calway ben ik onder andere verantwoordelijk voor de configuratie van onze telefooncentrales, en advies op het gebied van servers en werkstations voor onze klanten. Daarnaast ben ik nauw betrokken bij de ontwikkeling van CTI ten behoeve van CallPro en Asterisk. Ook hier komt mijn diepgaande kennis van hardware goed van pas.

Johannes Bos
Johannes Bos Telephony and development

Stay connected with our social network