Support

Support Helpdesk

Onze helpdesk is op werkdagen van 8:00 tot 22:00 bereikbaar op nummer: 050-7070728. U kunt hier terecht voor vragen over de werking van CallPro en het melden van problemen. Mocht daar aanleiding toe zijn kunnen wij vragen om Remote Support waarbij wij kunnen meekijken met uw scherm.

Remote support online

Voor de remote support maken wij gebruik van TeamViewer. Met deze software wordt een eenmalige sessie opgezet waarmee wij kunnen meekijken met uw scherm, en indien nodig, ook actief uw computer kunnen overnemen.

Indien uw bedrijf een lokaal netwerk heeft dat zeer beveiligd is, of u als gebruiker weinig rechten op de computer heeft kan het zijn dat de netviewer software niet kan worden gebruikt.

Werkwijze:

  • Bel onze helpdesk 050-7070728
  • Klik op deze link remote support om de Team Viewer software te downloaden. Antwoord “Run” of “Uitvoeren” en wacht tot Team Viewer is gestart.
  • Geef onze medewerker de ID en wachtwoord die in Team Viewer wordt weergegeven.
  • Nu kan onze medewerker meekijken met uw scherm en als u dat wilt uw muis overnemen.

Bestanden opsturen

Mocht het nodig zijn om (log) bestanden naar ons toe te sturen dan raden wij aan om gebruik te maken van SendFiles. Met deze gratis dienst kunnen bestanden tot 1GB worden verstuurd die te groot zijn om via normale email te versturen. Upload het bestand naar SendFiles en stuur ons de download link per email. Wij gebruiken deze dienst ook zelf om software updates te versturen.

Blijf in contact via sociale netwerken