5 October, 2012

Gamification in het call center

Als hardcore gamers zijn we al langer op zoek naar een mogelijkheid om Gamification aan CallPro toe te voegen. Met de aankomende release van CallPro wordt deze wens nu ingevuld. In de maanden tot aan de release zullen we meer informatie bekendmaken over dit nieuwe onderdeel, CallPro Engage, en wordt…

Read Story
4 October, 2012

Achievements in het call center

Om competitie in het call center op gang te brengen en de motivatie hoog te houden worden de doelstellingen meetbaar gemaakt. Een goed middel hierbij zijn beloningen die tijdes het bellen worden uitgedeeld en zichtbaar gemaakt voor de Agent, en het team. Zowel op de individuele agentschermen, als op informatieschermen…

Read Story
2 October, 2012

Leaderboards in het call center

Bijna elk call center werkt met een scorebord waar per medewerker, of per team scores worden bijgehouden. Afhankelijk van de campagne wordt hierop bijgehouden hoeveel donateurs, afspraken, of ander positief gespreksresultaat iemand heeft behaald. Zo’n scorebord biedt een leuke manier om de medewerkers alert te houden en goed gedrag te…

Read Story
1 June, 2012

Facturatiemodule voor de antwoordservice module

De nieuwe functionaliteiten van CallPro v4.1 krijgen steeds meer vorm. In de komende release van CallPro zal de inbound antwoordservice module worden uitgebreidt met een facturatie optie. Zo wordt het voor antwoordservices nog eenvoudiger om facturen te maken voor het vaste abonnement, de gesprekken en aanvullende diensten. De facturen kunnen…

Read Story
3 May, 2012

SMS notificatie voor afspraak mutaties

Ondanks de Exchange integratie mogelijkheden van de CallPro Agenda blijkt toch dat er nog behoefte is aan SMS notificatie richting de buitendienst. Om die reden is de fulfillment module uitgebreid met de mogelijkheid om SMS’jes te versturen. Dit voorkomt bijvoorbeeld dat een adviseur of accountmanager bij de lead voor de…

Read Story
12 April, 2012

Google Analytics voor inbound gesprekken

Om de bijdrage van inbound te meten afgezet tegen de andere kanelen die worden gebruikt in de marketing strategie hebben wij voor onze telefonie oplossing met Asterisk een eenvoudige koppeling gerealiseerd waarmee elk inbound gesprek op de Google Analytics account van het call center of de eind-klant kan worden weergegeven.…

Read Story
Arrow-up