27 October, 2016

Belvloer monitoring in CallProPortal

Een korte demonstratie video van de belvloer monitor functie in CallproPortal. In het overzicht worden Live gesprekken en Positief/negatief resultaten afgebeeld voor de belvloer en per agent. De supervisor heeft met dit overzicht een goed beeld van de scores en conversie die de agents halen tijdens hun shift. Ook zijn…

Read Story
19 October, 2016

Belscript ontwikkeling met versiebeheer

Voor onze klanten maken wij regelmatig maatwerk belscripts in samenspraak met de klant en opdrachtgever. Indien mogelijk ontwikkelen wij deze…

Read Story
7 October, 2016

Gesegmenteerde campagnes (regio bellen)

Segmentatie op basis van regio of accountmanager. Bij veel campagnes worden de leads verdeeld in regio's, of direct aan accountmanagers toegekend. Deze verdeling is in CallPro eenvoudig toe te passen voor het splitsen van een groot lead bestand in losse campagnes met behulp van filters. Het is dus niet nodig…

Read Story
15 July, 2016

Absolute belpogingbegrenzing

Met de aankomende release van CallPro v4.30 wordt een veel gevraagde optie voor de belpogingbegrenzing toegevoegd, een absolute belpoging begrenzing op het aantal belpogingen. Na het opgegeven aantal belpogingen wordt een belopdracht automatisch afcodeert als "Maximaal aantal belpogingen" en wordt niet meer aangeboden. Of het zinvol is om deze optie te gebruiken…

Read Story
3 December, 2015

Een eigen telefooncentrale in de cloud

Staat u op het punt om een nieuwe telefooncentrale aan te schaffen, of is het tijd om oude windows server te vervangen, denk dan eens aan de cloud. Wij bieden onze telefonie oplossing sinds enige tijd ook aan als hosted telefooncentrale. Geen SaaS maar uw eigen telefooncentrale gehost in de…

Read Story
Arrow-up