Met de toename van AI en deep learning worden ook eenvoudige toepassingen zoals een Q&A (FAQ) steeds eenvoudiger om zelf op te zetten. Wie kent het niet een sectie in het belscript waar Q&A's staan die de agent kan gebruiken om het gesprek in de juiste richting te sturen. Meestal…
Read StoryVan de succesvolle Accutone WB610/WM610 headset reeks is een nieuwe MKII versie uitgekomen. De nieuwe MKII is gemoderniseerd met een…
Read StoryMet de introductie van IE11 heeft Microsoft de VBscript taal de aanduiding deprecated gegeven (link) Hiermee wordt aangeduid dat de ondersteuning voor VBscript in een toekomstige versie in zijn geheel zal worden verwijderd. Op dit moment is vbscript nog steeds bruikbaar in de legacy document modes, end geldt de blokkade…
Read StoryVoor veel sectoren gelden compliance richtlijnen voor het vastleggen en bewaren van klantgegevens. Ter ondersteuning van de compliance is de…
Read StoryEen korte demonstratie video van de belvloer monitor functie in CallproPortal. In het overzicht worden Live gesprekken en Positief/negatief resultaten afgebeeld voor de belvloer en per agent. De supervisor heeft met dit overzicht een goed beeld van de scores en conversie die de agents halen tijdens hun shift. Ook zijn…
Read StoryVoor onze klanten maken wij regelmatig maatwerk belscripts in samenspraak met de klant en opdrachtgever. Indien mogelijk ontwikkelen wij deze…
Read Story