14 July, 2011

SQL Server licenties

Ons wordt vaak gevraagd welke licenties nodig zijn voor het gebruik van CallPro. In principe zijn de meeste licenties al aanwezig, Windows voor de clients en de server. CallPro maakt voor de database gebruik van Microsoft SQL Server en die is niet altijd voorhanden. Het gaat hier te ver om…

Read Story
9 June, 2011

Nieuwe youtube video bel-me-niet functionaliteit

In deze video wordt uitgelegd hoe je met CallPro voor campagnes (bellijsten) die gebruik maken van bel-me-niet na 4 weken bellen de overgebleven belbare belopdrachten kunt verlengen door een hercontrole uit te voeren. Klik op deze link om direct naar de video te gaan:  

Read Story
4 April, 2011

Tarieven van Bel-me-niet register worden verlaagd

De huidige tarieven gelden al vanaf 1 oktober 2009 toen het register zijn intrede deed. Minister Maxime Verhagen heeft nu aangekondigd dat de tarieven met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2011 met 45% worden verlaagd. Voor goede doelen zal bovendien nog een extra korting van zo'n 16% worden toegepast. De…

Read Story
29 November, 2010

CallPro Express

Voor startende call centers en interne afdelingen biedt Calway vanaf nu de Express licentie. CallPro Express wordt geleverd op een voorgeïnstalleerde computer met daarop CallPro Express, SQL Express, een basis installatie, en alles wat u nodig heeft om CallPro op uw eigen computers te installeren. Voor een eenmalig bedrag van…

Read Story
3 September, 2010

Is de rol van telefonie leidend?

In een recent interview met Telecommerce magazine gaf Johan Bennink van Calway zijn reactie op deze vraag. Zijn antwoord: "Verre van. Het punt is dat telefonieoplossingen vaak niet specifiek geschikt zijn voor een contactcenter. Telefooncentrales zijn weliswaar modulair opgezet zodat extra functionaliteit kan worden aangeschaft, maar het probleem zit hem…

Read Story
17 June, 2010

CallPro ook geschikt voor grote callcenters

Calway richt zich met de nieuwe CallPro Enterprise versie op callcenters vanaf 75 seats. In deze versie zijn enkele essentiele modules voor grotere callcenters gebundeld waaronder koppelingen met Asterisk telefonie. Johan Bennink ziet reële kansen om CallPro ook bij grotere callcenters onder de aandacht te brengen. Het economische klimaat dwingt…

Read Story
Arrow-up