3 September, 2010

Is de rol van telefonie leidend?

In een recent interview met Telecommerce magazine gaf Johan Bennink van Calway zijn reactie op deze vraag. Zijn antwoord: "Verre van. Het punt is dat telefonieoplossingen vaak niet specifiek geschikt zijn voor een contactcenter. Telefooncentrales zijn weliswaar modulair opgezet zodat extra functionaliteit kan worden aangeschaft, maar het probleem zit hem…

Read Story
17 June, 2010

CallPro ook geschikt voor grote callcenters

Calway richt zich met de nieuwe CallPro Enterprise versie op callcenters vanaf 75 seats. In deze versie zijn enkele essentiele modules voor grotere callcenters gebundeld waaronder koppelingen met Asterisk telefonie. Johan Bennink ziet reële kansen om CallPro ook bij grotere callcenters onder de aandacht te brengen. Het economische klimaat dwingt…

Read Story
26 January, 2010

Calway gaat verhuizen

Na bijna 15 jaar aan de Leonard Springerlaan te hebben vertoefd werd het tijd om uit te kijken naar een nieuw pand. Op 4 maart a.s. is het zover. We verhuizen naar een nieuwe zichtlocatie aan de A7. Ons nieuwe adres wordt: Rozenburglaan 15E 9727 DL  Groningen Onze telefoonnummers blijven…

Read Story
27 April, 2009

TCD2009 stand van Calway druk bezocht

Ook dit jaar was Calway weer aanwezig op de Telecommercedagen in de Jaarbeurs Utrecht. Ondanks de tegenvallende bezoekersaantallen dit jaar werd onze stand toch goed bezocht. Ondermeer de nieuwe CallProPortal module werd goed ontvangen.Ook voor de nauwe integratie met Asterisk die wij bieden met CallPro was veel interesse. Asterisk biedt…

Read Story
23 January, 2009

ICT dienstverleners moeten in tijden van crisis creatiever worden

Koud bellen werkt ook in ICTKoude acquisitie. Dat is gewoon een onbekende prospect bellen en proberen 'een voet tussen de deur' te krijgen. Bij veel bedrijven is dat het antwoord op de krimpende economie. Niet alleen voor het aan de man brengen van spullen of eenvoudige diensten, maar ook voor…

Read Story
13 December, 2008

Kamer en kabinet eens over verplicht ‘bel-me-niet-register’

DEN HAAG - Staatssecretaris Frank Heemskerk (Economische Zaken) en de Tweede Kamer zijn het donderdag eens geworden over het aanpakken van de telefoonterreur. Er komt niet alleen een wettelijk verplicht bel-me-niet-register dat mensen moet vrijwaren van ongewenste telefonische verkooppraatjes, maar ook een maximumtarief voor 0900-informatienummers die de consument nodig heeft, bijvoorbeeld…

Read Story
Arrow-up