Monitoring

Monitoring

De monitoring module van CallPro Portal geeft u de mogelijkheid om de huidige gang van zaken in de gaten te houden. U kunt kijken naar wat er op dit moment gebeurt op de werkvloer. Echter kunt u ook specifieker inzoomen op de prestaties van uw agenten en campagnes.

Hiervoor hebben we de Agent(en) Monitor en Campagne(s) Monitor schermen. Deze schermen zijn helemaal vrij in te richten door u zelf met de onderdelen die u belangrijk vindt. Uiteraard kunt u het systeem starten met een default template die die meest gebruikte onderdelen al voor u invult. U kunt dan vervolgens de onderdelen die u niet interessant vindt verwijderen van deze pagina.

Agent Monitor

De agent monitor is opgedeeld in 2 schermen. U start altijd in het Multi Monitor scherm. Hierin ziet u alle agenten van de huidige dag met de kengetallen die van belang zijn. Zodra u in wilt zoomen op 1 agent kunt u op de naam van die agent klikken en dan komt u in het Single Monitor scherm. Hierin zit u meer en gedetailleerdere informatie van deze ene agent. U kunt uiteraard altijd terug naar een vorig scherm via de tab-bar bovenin het scherm.

scrAgentMonitor

 

Standaard zijn de volgende onderdelen zichtbaar:

  • De scores van de agenten (u kunt kiezen tussen de top X van slechtst en best
    presterende agenten)
  • De aangemelde tijd en de pauze tijd van alle agenten samen
  • De effectiviteit voor over de verschillende campagnes (negatieve afcoderingen,
    positieve afcoderingen en terugbel afcoderingen)
  • De verdeling van de beltijd over alle agenten en campagnes heen. (wait, call en wrapup)

Belangrijk om te weten is dat u zelf 1 of meer monitor schermen kunt samenstellen en een keuze kunt maken uit meer dan 20 verschillende grafieken en lijsten. Zo heeft u altijd de actuele informatie bij de hand.

Campagne monitor

De Campagne monitor is opgedeeld in 2 schermen. U start altijd in het Multi Monitor scherm. Hierin ziet u alle campagnes van de huidige dag met de kengetallen die van belang zijn. Zodra u in wilt zoomen op 1 campagne kunt u op de naam van de campagne klikken en dan komt u in het Single Monitor scherm. Hierin zit u meer en gedetailleerdere informatie van deze ene campagne. U kunt uiteraard altijd terug naar een vorig scherm via de tab-bar bovenin het scherm.

ScrCampagneMultiMonitor

U kunt van alle campagnes waarop gebeld is op de gekozen dag de generieke performance indicatoren in verschillende grafieken zien. Standaard zijn de volgende onderdelen zichtbaar:

  • De Time To Answer (TTA): De TTA staat voor Time To Answer, hierin ziet u hoe lang het duurt voordat een belpoging daadwerkelijk beantwoord wordt. U ziet waar de dialer op ingesteld staat (Ringtime) en het gemiddelde van alle belopdrachten.
  • De connect rate: de connect rate is een percentage die het aantal belpogingen telt waarin alle live calls worden afgezet tegen de niet live calls.
  • De Campagne effectiviteit (over alle campagnes): Campagne Effectiviteit laat over de
    geselecteerde campagnes de totalen zien van de volgende status categorieen; Negatief, Positief, Terugbellen, Uitval, Niet bereikt.
  • Bel-me-niet / RVV Statistieken: De bel-me-niet statistieken laten het aantal afmeldingen zien voor 1 of meerdere campagnes. U ziet het aantal live calls en het percentage van RVV en BMNR afmeldingen.
  • Beluren per agent: De beluren per agent laat voor de verschillende fases in het
    belproces de besteedde tijd zien.
  • Beltijd verdeling: De beltijd verdeling laat over 1 of meerdere campagnes het aantal uur zien dat besteed is aan de volgende onderdelen: wait, call en wrapup.

Stay connected with our social network