Facturatiemodule voor de antwoordservice module

De nieuwe functionaliteiten van CallPro v4.1 krijgen steeds meer vorm. In de komende release van CallPro zal de inbound antwoordservice module worden uitgebreidt met een facturatie optie. Zo wordt het voor antwoordservices nog eenvoudiger om facturen te maken voor het vaste abonnement, de gesprekken en aanvullende diensten. De facturen kunnen rechtstreeks vanuit CallPro als pdf naar de opdrachtgever worden gestuurd per email.

Wilt u meer weten over deze facturatie mogelijkheid neem dan contact op met Ron Heller (050-7070721). Hij kan u vertellen hoe het facturatie proces van uw antwoordservice dienst kan worden geautomatiseerd.

scan deze qr-code met je telefoon

 

Zelf eenvoudig de antwoordservice aanpassen

De CallPro Antwoordservice maakt het eenvoudig om van de aangenomen gesprekken een belresultaat vast te leggen. Standaard wordt onderscheid gemaakt in ‘aangenomen’ en ‘doorverbonden’. Als uw antwoordservice meer of andere resultaten gebruikt kunnen die eenvoudig worden aangemaakt en gekoppeld.

Als voorbeeld laat deze webcast zien hoe er onderschied kan worden gemaakt in het doorverbinden naar vaste- en mobiele nummers door hiervoor twee aparte belresultaten te gebruiken.

 

Zelf snel 2 extra belresultaat codes inrichten voor de Antwoordservice
scan deze qr-code met je telefoon

 

Wachtrij monitoring in CallPro

Queue_monitorControle over het aantal wachtenden is van groot belang voor uw antwoordservice. De afspraken die u maakt met uw klanten moeten strikt worden nageleefd.

Met CallPro en Asterisk heeft u direct inzicht in het aantal gesprekken dat in de wacht staat en hoe lang. Samen met onze Belvloer monitor ziet u direct of de capaciteit op de belvloer toerijkend is, of dat u extra belplekken moet bijschakelen.

scan deze qr-code met je telefoon