Automatische enquête na het bezoek van de adviseur

Johan

Gebruik enquêtes om het bezoek van uw buitendienst te meten. Door het inrichten van een fulfilment proces dat van elke bezochte afspraak een email uitnodiging stuurt voor een enquête of onderzoek wordt dit proces meetbaar gemaakt.

Maak een account aan bij bijvoorbeeld Surveymonkey of Survio en begin met het meten. Plak de url van de enquête in de email template van de fulfilment module en elke bezochte afspraak krijgt een email met de uitnodiging voor het invullen van de enquête.

Met de resultaten van de enquête krijgt u nieuwe inzichten over zowel uw leads, uw telemarketeers, als de buitendienst. Hulp nodig bij het inrichten van dit proces, vraag onze CallPro experts om advies en assistentie.

More great articles

Hoe bereken je de AHT (Average Handling Time)

In veel call centers wordt de AHT gebruikt als maat om te bepalen hoeveel tijd een Agent besteed aan een call,…

Read Story

Gamification: De Cityhopper achievement

De toevoeging van achievements voor het call center heeft veel los gemaakt. We krijgen veel ideeën voor nieuwe achievements. Sommige…

Read Story

CallPro 4.0 krijgt ondersteuning voor 14+netnummers

Sinds enige tijd is het mogelijk om gemeentes te bellen met een speciaal verkort nummer. Dit nummer begint met 14…

Read Story
Arrow-up