Waarom B2B Telemarketing werkt 3/3

Johan

In de afgelopen jaren is social media een steeds grotere rol gaan spelen in de marketing mix en zijn budgetten verschoven van Telemarketing naar Social media, de “goedkope” optie. Dit is ook een tijd lang zo geweest toen de nog groeiende social meda netwerken kostenloos gebruikt konden worden. Vandaag de dag beginnen al die social media netwerken hun advertentie strategie te wijzigen en is het niet meer voldoende, of niet meer mogelijk, om langs organische wijze in contact te komen met prospects via deze netwerken. Betaalde conversaties doen op alle grote social media netwerken steeds nadrukkelijker hun intrede, kijk naar Facebook, Twitter en zelfs LinkedIn en Snapchat, waar het steeds moeilijker wordt om in contact te komen met de followers en friends die de afgelopen jaren zijn opgebouwd. Hierdoor is social media veel minder effectief en kostbaarder geworden voor “social media marketeers” en waarom het weer steeds interessanter wordt om de aandacht naar outbound telemarketing te verschuiven, dat zich al die tijd al heeft bewezen als effectief medium.

More great articles

Bijzondere Christal-belactie voor jubilerend TEAR

Jubilerend TEAR haalt met bijzondere Christal-belactie bijna € 33.000 op voor schone toiletten in Cambodja Zwolle - Na een dag…

Read Story

CallPro in de cloud

Sinds kort bieden wij CallPro ook aan als hosted netwerk omgeving in Microsoft Azure. De CallPro omgeving wordt via een…

Read Story

SQL Server 2005 upgrade advies

Met alle nieuws over het einde van de uitgebreide ondersteuning op Windows XP en Windows Server 2003 zal het velen…

Read Story
Arrow-up