In CallPro kunnen op zeer eenvoudige wijze overzichten worden gemaakt van de belresultaten. Als voorbeeld “conversie per beller”.
Vanuit de CallPro Resource Explorer ga naar XSL Rapporten en kies “Belhistorie statistieken”. Begin een nieuwe sjabloon gebaseerd op de standaardinstellingen.
Stel een periode in waarvoor het overzicht getoond moet worden.
Stel de groepering in op Agent.
En maak dan kolommen de volgende kolommen aan.
Draai het rapport met het volgende resultaat.
Per beller wordt het totale aantal gesprekken (live+non-Live) afgebeeld in de Bruto kolom.
Optioneel is een kolom Calls toegevoegd ter controle. Als er belresultaten zijn gebruikt die niet correct zijn geconfigureerd dan zijn de beide kolommen Calls en Bruto verschillend!
De Live kolom geeft alleen de Live gesprekken weer. Live/Bruto zou de connect-rate% afbeelden. In Positief worden alle belresultaten geteld die binnen campagnes als positief resultaat tellen. Conversie% is dan Positief/Live.
De beluren kolom laat alle tijd zien die de bellers hebben besteed over alle campagnes. Positief/u toont de factor Postief / Beluren.
Dit overzicht is vanaf blanco in 2-3 minuten aangemaakt en kan als “sjabloon” worden bewaard zodat deze de volgende keer direct kan worden gestart.
belurenbruto nettoconversieKPIscore