Witte schermen probleem in het belscript

Johan

Een Application hang (witte schermen probleem) in de scriptmodule kan optreden in Windows 7 / Windows Server 2008 omgevingen wanneer er tijdens het verwerken in het ene programma wordt gewisseld naar een ander programma. Er bestaat binnen Windows een tijdslimiet waardoor deze melding optreedt na een aantal seconden. Standaard staat deze tijdslimiet op 5 seconden, echter is dit aan te passen door een registersleutel te maken waarin een grotere waarde staat. Wij hebben gemerkt dat een waarde van 20 seconden in alle situaties het probleem oplost.

Register sleutel: HKCU\Control Panel\Desktop\HungAppTimeout

Het is mogelijk dat deze sleutel nog niet aanwezig is, dan kan deze worden aangemaakt als een string waarde (REG_SZ). De waarde wordt ingevuld in milliseconden, dus 5 seconden is 5000 milliseconden.

More great articles

SQL Server 2005 upgrade advies

Met alle nieuws over het einde van de uitgebreide ondersteuning op Windows XP en Windows Server 2003 zal het velen…

Read Story

Stuur een SMS met CallPro

Met de nieuwe fulfilment tools van CallPro is het mogelijk om SMS’jes te versturen. Of het nu gaat om een…

Read Story

Achievements in het call center

Om competitie in het call center op gang te brengen en de motivatie hoog te houden worden de doelstellingen meetbaar…

Read Story
Arrow-up