Nuvema neemt Engage Leaderboard in gebruik

calway

Het contact center van Nuvema in Groningen bijt de spits af met de ingebruikname van het nieuwe Engage Leaderboard. Dit Leaderboard is onderdeel van de Engage module van CallPro voor Gamification in het contact center.

nuvema-engage-leaderboard-19-06-2013

Op het Leaderboard bij Nuvema wordt een score uitgedrukt in gemaakte Afspraken/uur afgebeeld in meerdere niveau’s. Per niveau kan een naam en icoon worden toegekend. De score bepaald de plaatsing op het Leaderboard. Ten tijde van de plaatsing waren er nog geen foto’s aan de CallPro gebruikers gekoppeld waardoor nu alleen lege tiles worden getoond. Bij Nuvema is een 60” LCD TV opgehangen met Raspberry Pi mini-computer voor de weergave.

nuvema-engage-leaderboard-2-19-06-2013

More great articles

Algemeen bedrijfsinformatieveld

Hoe maak je een informatieveld waar de agent algemene bedrijfsinformatie in kan opslaan die tijdens het belproces wordt verzameld. 1.…

Read Story

CallPro database in SQL Server op Linux

Vandaag was de dag dat het ging gebeuren. Een kleine Linux VM (kale CentOS) met SQL Express op Linux. De…

Read Story

html opmaak in icalendar bestanden voor CallPro afspraakbevestigingen

Het bevestigen van in CallPro gemaakte bezoekafspraken wordt veel gebruikt. Als de afspraakbevestiging per email naar de buitendienst medewerker wordt…

Read Story
Arrow-up